În perioada 18 – 22 aprilie, săptămână în care, în toate școlile din România, se desfășoară programul „Școala Altfel”, Hornbach România, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit, organizează pentru elevi vizite în magazine și o serie de ateliere creative.
„Considerăm că programul ‘Școala Altfel’ este unul
benefic pentru elevi, aceștia având ocazia de a experimenta lucruri noi, în afara școlii. În sprijinul acestei idei, ne-am dorit, și în acest an, să organizăm
vizite în magazine pentru elevi, urmate de ateliere creative, oferindu-le acestora posibilitatea să se familiarizeze cu lumea bricolajului și să
descopere plăcerea de a realiza obiecte cu propriile mâini”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General al
Hornbach România.
Astfel, și în acest an, fiecare dintre magazinele Hornbach a selectat câte o școală din proximitate, iar copiii din aceste unități vor putea lua parte la acțiunile desfășurate în magazin, timp de 3 ore, în una dintre zilele săptămânii.
Pe lângă un tur al magazinului, copiii vor avea posibilitatea de a participa la un atelier creativ în cadrul căruia își pot exersa abilitățile de meșter, creând obiecte decorative pentru Paști.
Hornbach va pune la dispoziție elevilor toate materialele necesare ce vor fi folosite în proiect, iar la final cu toții vor primi câte o diplomă personalizată, de meșteri pricepuți, și vor putea lua acasă obiectul realizat. În același timp, discuțiile cu elevii participanți vor fi interactive, aceștia având ocazia să afle tradiții și obiceiuri de Paști.
# # #
Despre Hornbach România
HORNBACH este o companie multinațională, de familie, care a înregistrat în exercițiul financiar 2015/2016 (data bilanțului: 29 februarie) o cifră de afaceri (netă) de peste 3,755 miliarde de Euro, în creștere cu peste 5% comparativ cu perioada anterioară.
Fondată în anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 5 generații. În acest moment, concernul deține 154 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în nouă țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveția, Cehia, Slovacia, Suedia și România), dintre care 6 în România (București Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara și Sibiu).
Conceptul comercial și gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea proiectelor clienților. HORNBACH garantează acestora prețuri mereu mici, fiind lider de piață pe acest segment. În plus, calitatea excelentă a consultanței și a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumărate studii și teste independente.
Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de construcție și articole de grădinărit (1968), a primului megastore (1980) și a primului magazin de materiale de construcții cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH își dovedește în permanență forța inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, în acest moment având peste 17.000 de angajați care contribuie la succesul companiei.
# # #
20 April 2016