Reinventarea spațiului de locuit aduce o nouă stare de spirit celor care dețin o locuință, fie că vorbim de schimbarea unor decorațiuni, sau chiar o reamenajare integrală. Tocmai din acest motiv, Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit, propune patru noi stiluri de amenajare care urmează cele mai noi tendințe în design interior și pot aduce o schimbare în locuință. În plus, orientarea către viața în familie și creșterea valorii propriului cămin se reflectă în noile stiluri, ce pun accent pe calitatea vieții, confort și simplitate.
“Indiferent dacă este vorba de culori noi, în tendințe, de forme care aduc natura mai
aproape de casă sau de texturi deosebite, inspiraționale, noile stiluri de amenajare pe care le propunem pentru acest sezon au rolul de a aduce o schimbare nu doar în locuință, ci și în starea
de spirit. De la prețios și reconfortant, la libertate și liniște, cele patru idei produse de noi definesc, de fapt, emoții”, a declarat Mugurel – Horia Rusu, Directorul General al Hornbach
România.
Acesta a mai adăugat că, și în acest sezon, specialiștii Hornbach au dezvoltat patru idei de amenajare care arată care sunt cele mai noi tendințe în privința culorilor pereților, nuanțelor și texturii covoarelor, perdelelor sau ale altor accesorii care nu trebuie să lipsească din locuință, pentru a-i da viață.
„Pentru noi este important să identificăm cât mai devreme tendințele viitorului, să le implementăm și să ne punem amprenta asupra lor. Acasă, oamenii ar trebui să se simtă confortabil și să se deconecteze de la viața cotidiană. În acest scop, stilurile de amenajare propuse de Hornbach oferă totul într-o singură soluție: de la tapet, la lămpi și accesorii”, a declarat, la rândul său, Axel Venn, expert în designul culorilor, care elaborează, de peste zece ani, stilurile de amenajare Hornbach.
Astfel, pentru acest sezon, Hornbach propune patru stiluri de amenajare care oferă celor ce doresc o renovare a locuinței o nouă perspectivă și idei deosebite. Cele patru idei propuse de specialiștii în design ai Hornbach se numesc Graphic Style, Botanic Spirit, Miami Beach și The New Chic.
„Clienții noștri investesc cu plăcere în propria locuință. Și aici au inclus - ca spațiu de locuit extins - și balconul sau grădina. Pentru a putea conferi mediului o notă personală și confortabilă, oferim clienților noștri, împreună cu stilurile de amenajare, și soluții complete pentru a le putea crea în propria locuință”, a declarat Susanne Jäger, membră a Consiliului de Administrație al Hornbach Baumarkt AG și responsabil în domeniul Merchandising și Management al Calității.
Graphic Style – Geometria, la ea acasă
Primul stil propus de Hornbach pentru acest sezon, Graphic Style, aduce geometria mai aproape de confortul necesar într-o locuință. Linii verticale și orizontale, precum și unghiurile de 90° fac parte din formula de design a acestui stil. Această idee de ambianță este dominată de nuanțe uni de gri, ce sunt înveselite de accente de culoare precum roșu aprins (Chili Pepper) și albastru (Zenith Blue).
Când vine vorba de texturi, metalul și lemnul se întâlnesc în decoruri și mobilier și, împreună, creează o ambianță prietenoasă și tinerească în același timp. Formele geormetrice nu lipsesc nici ele. Romburi, cercuri, pătrate sau zig-zag-uri sunt cuprinse în micile detalii și, alături de contrastele puternice, alcătuiesc formula de succes a acestui stil care se potrivește, astfel, de minune celor pasionați de tehnologie.
Botanic Spirit – Acasă, sau în natură?
Natura este elementul care încarcă pozitiv, care oferă o stare de bine și de libertate. Tocmai acesta este motivul pentru care specialiștii Hornbach propun stilul Botanic Spirit ce duce locuitorii casei în natură.
Culorile proaspete ale frunzelor, ale fructelor, arbuștilor sau stepei, precum și ornamentele cu frunze mari asigură o ambianță naturală. Pereții verzi și modelele de plante contribuie suplimentar la obținerea acestei atmosfere. În mod clar, nuanțele dominante sunt cele inspirate din natură – kaki, forest green și golden moss – dar nu lipsesc nici accentele care sparg orice urmă de monotonie – albastru sau roșu.
Miami Beach – Relaxare și idilă
Lumea animată și pastelată a apei, nisipului, împreună cu amintirea idilelor de-o vară dau tuturor sentimentul de bucurie pură. Iar stilul Miami Beach are rolul de a transforma locuința în acest loc în care vacanța pare să persiste și se adresează mai ales tinerilor și persoanelor ce păstrează anii tinereții în suflet.
Noua idee de amenajare propusă de Hornbach este desprinsă parcă din anii ’50 datorită modelelor grafice cu buline, palmieri, valuri. Culorile de vară au și ele rolul de a menține relaxarea la cote maxime. De la nuanțe de roz flamingo, de azur sau galben, toate susținute de mult alb, țin vara permanent în casă.
The New Chic – Farmec și modestie prețioasă
Motto-ul stilului The New Chic spune totul! Farmec și modestie prețioasă, culori elegante, materiale strălucitoare și suprafețe perlate alcătuiesc un tot unitar. Nuanțe metalice, covoare albe, carouri elegante și mobilier în tonuri aurii asigură o ambianță opulentă pentru persoanele cu gusturi fine. Nimic nu pare să lipsească dintr-o locuință astfel amenajată! Și cine nu și-ar dori să trăiască într-o stare permanentă de belșug, în care motto-ul este „Glamour și modestie prețioasă“?
Cele patru stiluri propuse de Hornbach în acest sezon se pot regăsi și în cele mai noi prospecte aflate în magazine începând cu 1 martie.
# # #
Despre Hornbach România
HORNBACH este o companie multinațională, de familie, care a înregistrat în exercițiul financiar 2014/2015 (data bilanțului: 28 februarie) o cifră de afaceri (netă) de peste 3,5 miliarde de Euro, în creștere cu 6% comparativ cu perioada anterioară.
Fondată în anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 5 generații. În acest moment, concernul deține 153 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în nouă țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveția, Cehia, Slovacia, Suedia și România), dintre care 6 în România (București Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara și Sibiu).
Conceptul comercial și gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea proiectelor clienților. HORNBACH garantează acestora prețuri mereu mici, fiind lider de piață pe acest segment. În plus, calitatea excelentă a consultanței și a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumărate studii și teste independente.
Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de construcție și articole de grădinărit (1968), a primului megastore (1980) și a primului magazin de materiale de construcții cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH își dovedește în permanență forța inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, în acest moment având 16.500 de angajați care contribuie la succesul companiei, dintre aceștia peste 770 activând în România.
# # #
9 March 2016