| |||
Ministrul-delegat pentru lucrari publice si amenajarea teritoriului, Laszlo Borbely, a anuntat, ieri, ca persoanele care au contractat locuinte in zona Baneasa a viitorului cartier Henri Coanda, care nu au primit avizul de constructie de la Primaria Sectorului 1, vor primi terenuri in Voluntari, daca vor dori acest lucru. "Primaria sectorului 1 a refuzat sa dea avizul de constructie, din cauza unor aspecte legate de proprietatea terenurilor pe care va fi construit cartierul Henri Coanda.
In doi ani va fi gata prima casa In maximum doua saptamani, Agentia Nationala pentru Locuinte (ANL) va incepe lucrarile de constructie in zona Voluntari, a adaugat directorul general al ANL, Gheorghe Popescu. "Termenul-limita cand trebuie data in folosinta o locuinta, de la data inceperii lucrarilor, este de 24 de luni. Pana in momentul de fata, pe terenurile din Voluntari sunt 19 case la care a fost turnata fundatia", a marturisit Popescu. Bugetele ministerelor, reduse la rectificare Bugetele ministerelor vor fi reduse in urma rectificarii bugetare programate pentru sfarsitul lunii aprilie, iar una dintre cele mai afectate institutii va fi Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului (MTCT), a mai spus Laszlo Borbely. "Va fi o rectificare bugetara in jos, negativa, pentru toate ministerele. La MTCT rectificarea va fi masiva, fiindca are proiecte mari", a mai precizat Borbely. El nu a precizat suma totala cu care vor fi reduse bugetele ministerelor sau al MTCT. Referitor la Autostrada Brasov-Oradea-Bors (Autostrada Transilvania), Borbely a mentionat ca va fi o rectificare bugetara. "Toata lumea se pricepe la fotbal, femei si autostrada Transilvania. In urma rectificarii, bugetul pentru Autostrada Transilvania programat initial pentru 2005 la circa 350 milioane de dolari va scadea, cel mai probabil, cu aproximativ 100 milioane de dolari", a mai declarat ministrul de resort. Borbely a mai spus ca nu intelege dezbaterea pe tema autostrazii, in conditiile in care timp de 15 ani nu s-a construit nici o autostrada. "Punerea in opozitie a celor doua proiecte de Autostrazi Brasov-Bors, respectiv Bucuresti-Pitesti-Ramnicu Valcea-Sibiu-Lugoj-Arad-Timisoara, este o interpretare eronata a necesitatilor Romaniei privind infrastructura de transport", a mai adaugat ministrul.
|
7 April 2005